IS ER EEN VERSCHIL TUSSEN JULLIE WINKEL IN GOUDA EN DE WEBSHOP?

De webshop en de winkel bieden niet hetzelfde assortiment maar wel dezelfde service zoals je die gewend bent vanuit onze winkel. Zo is er in de winkel een compleet assortiment aanwezig en is ervoor gekozen om een kleiner assortiment online in onze webshop te plaatsen. Mocht je iets via onze Social Media kanalen hebben gezien maar kun je dat niet in onze webshop vinden neem dan gerust telefonsich contact met ons op onder telefoonnummer: 0182-525900


 

HOE KAN IK CONTACT OPNEMEN MET BOOMBOXX?

Om contact met ons op te nemen over de webshop od producten die we verkopen kun je gebruik maken van het contactformulier of gewoon even bellen naar 0182-525900 of een e-mail sturen naar info@boomboxx.nl. Je bent natuurlijk ook altijd van harte welkom in onze winkel of op onze Facebook & Instagram pagina.


 

IS ONLINE BETALEN BIJ BOOMBOXX WEL VEILIG?

Je kunt in onze webshop veilig betalen. iDeal is al jaren de standaard voor internet betalingen. Daarnaast werkt Boomboxx samen met Sisow Payment Innovations voor alle betalingen. Dit bedrijf verzorgt de online betalingen van meer dan 3500 webshops en loopt via speciale beveiligde verbindingen. 


 

IK KRIJG EEN FOUTMELDING OP DE WEBSHOP?

Mocht je te maken krijgen met een foutmelding dan zouden we zeer waarderen als je dit aan ons meld, we proberen dit uiteraard te voorkomen maar ook wij zijn gewoon mensen. U kunt een foutmelding doorgeven via klantenservice@boomboxx.nl of telefonisch 0182-525900, alvast bedankt!


 

KAN IK SALE PRODUCTEN TERUGSTUREN?

Alle producten die in onze webshop met korting worden gekocht kunnen worden teruggestuurd. Let op dat alle kosten voor het terugsturen voor eigen rekening zijn. Denk er wel aan het met een trackingnummer en in originele verpakking te versturen!


 

IS HET MOGELIJK MIJN WEBSHOP AANKOOP OP TE HALEN IN JULLIE WINKEL?

Het is mogelijk je webshop aankoop in onze fysieke winkel op te halen. Geef dan bij verzendmethoden AFHALEN aan en we zorgen ervoor dat het bestelde artikel voor je klaar ligt in onze winkel in Gouda. Uiteraard worden er dan ook GEEN verzendkosten in rekening gebracht!


 

HOE MOET IK MIJN GOEDEREN RETOUR STUREN?

Voor alle retour goederen kun je gebruik maken van ons online retourformulier, deze kun je vinden bij Ruilen & Retouren. Nadat je deze hebt ingevuld ontvang je automatisch het retourformulier, deze graag invullen bij het te retourneren product voegen!

Alle goederen dienen voldoende gefrankeerd en in originele verpakking of doos te worden opgestuurd, niet voldoende gefrankeerde zendingen worden door ons niet geacepteerd!

Alle goederen dienen verstuurd te worden met een Track & Trace systeem voor eventuele verzendingen die zoekraken.

Alle kosten die komen kijken bij het retour zenden van het product zijn voor rekening van de verzender en niet voor Boomboxx Bv.

 

IK WIL GRAAG EEN ANDERE MAAT VAN MIJN BESTELDE PRODUCT IN PLAATS VAN RETOURNEREN?

Mocht je een online aankoop hebben gedaan waarvan de maat niet goed is laat het ons dan even telefonisch weten, we kunnen dan samen met je naar een oplossing zoeken! Vaak is er meer mogelijk dan we op onze webshop laten zien, we hebben namelijk ook een fysieke winkel in Gouda waar voorraad staat of warbij de maat nog voor je kunnen bestellen! Je kunt ons bereiken via telefoonnummer 0182-525900.